Magyarul is megjelenik a világ egyik legizgalmasabb autós magazinja, a BBC TopGear

Sajtóközlemény
2018. április

A hirdetési felületeket a LifeTime Media Sales House értékesíti

A Kossuth Kiadói Csoport havilap portfóliója újabb magas presztízsű magazinnal bővül: októbertől leányvállalata, a Ventus Commerce Kft. gondozásában jelenik meg az autós lappiac egyik legizgalmasabb szereplője, a BBC TopGear. Az első hazai lapszám szeptember végétől lesz megvásárolható az újságosoknál és a benzinkutakon. Az új lap hirdetési felületeit és szponzori lehetőségeit a LifeTime Media (LTM) Sales House értékesíti.

A BBC TopGear különleges helyet foglal el az autós lapok között: száguldás, szerelem, szenvedély jellemzi a sokakat izgató tárgyat, a gyönyörű és nagy teljesítményű sportkocsit. Ezek gazdag és aktuális kollekcióját nyújtja a rövidesen magyarul is megjelenő legendás magazin. De még a lapban megjelenő többi modell is versenypályás teljesítményű, mert motorházuk alá több száz lóerőnyi ménest hajtottak be, csak a gyeplőt kell a paripák közé dobni és engedni szabadon szárnyalni a fantáziát. Mind a tv-show, mind a magazin ezt az életérzést sugallva érte el hihetetlen népszerűségét a közönség körében a világ több mint 25 országában.

A Kossuth több BBC lap, a BBCgoodfood, a BBC History és a BBC Világtörténelem sikeres kiadása után nagy várakozással tekint e széles körben ismert és elismert magazin megjelentetése elé. „A magyar nyelvű magazint lapozgatva ősztől akár a nappaliban, egy kényelmes fotelben ülve is részesei lehetnek az Olvasók az egyedülálló TopGear-élménynek” – mondta Kocsis András Sándor, a Kossuth vezérigazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar közönség körében ugyanolyan sikeres lesz a lap, mint a világ többi országában.”

A Kossuth kiadásban megjelenő többi laphoz hasonlóan a BBC TopGear hirdetési felületeit és szponzori lehetőségeit a LifetTime Media (LTM) Sales House értékesíti. „A BBC TopGear nagyszerűen illeszkedik a Sales House által képviselt, magas társadalmi státuszú (A, B) közönségnek szóló médiaportfolióba” – mondta Kürti István az LTM operatív igazgatója. Miczinkó Katalin a Sales House értékesítési igazgatója hozzátette: „Ez egy olyan termék, amelyben megjelenni nemcsak a gépjármű szektor szereplői számára, hanem szinte minden presztízs terméket forgalmazó cég számára fontos lesz.”

***

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget. A Kiadó célja, hogy prémium (A és B státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, a Burda Style, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC és Kölyökkalauz valamint a Médiapiac, Képmás és Beauty Fórum hirdetési és szponzori felületeit értékesítisaját kiadásban, illetve outsourcing tevékenység keretében külső partnerek számára.

A mintegy négy éve működő Sales House 6 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, a Burda Style, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC és Kölyökkalauz valamint a Médiapiac, Képmás és Beauty Fórum hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.

Szövetségre lépett a LifeTime Media Sales House és a Médiapiac

Sajtóközlemény
2018. január 18.

Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit.

A Médiapiac magazin és a www.mediapiac.com meghatározó szereplője a marketing és médiapiacnak, a kiadó emellett számos nívós rendezvényével is jelen van a szakmai köztudatban.

„A LifeTime Media tovább gazdagítja portfólióját, sőt idén a közel húsz magazinunk mellett az online értékesítésre is egyre nagyobb fókuszt fogunk helyezni” – mondta Kürti István, a LifeTime Media operatív vezetője. „A Médiapiac kiadványaival való együttműködésnek média-szakmai szempontból is nagyon örülünk” – tette hozzá Miczinkó Katalin, a LifeTime Media értékesítési igazgatója.
A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B magazin, a Médiapiac megújulása tavaly kezdődött, miután Magyarország legrégebben működő sajtófigyelője, az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. megvásárolta a szaklap kiadási és konferenciaszervezési jogát. 2017 szeptemberétől a főszerkesztői teendőket M. László Ferenc látja el, aki korábban a HVG-nél, a Népszabadságnál és a Magyar Nemzetnél is dolgozott, szakújságíróként, szerkesztőként.
Portfóliójának növelése mellett a LifeTime Media emberi erőforrásban is erősített: január 1-től Galambos Zsófia csatlakozott a csapathoz, aki korábban a PPH-nál direkt ügyfél értékesítőként tevékenykedett.
***
A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban. A Kiadó célja, hogy prémium (AB státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (LAM, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.

A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, a Beauty Forum, a Szezon, az NGTLN magazinok, valamint a www.burda.hu, www.eLitMed.hu, www.szezon.hu, www.ngtln.hu, www.beauty-forum.hu, illetve www.kepmas.hu hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.

A Médiapiac magazint 3.500 példányban terjesztik. A magazin eljut valamennyi jelentős médiumhoz és ügynökséghez, emellett a hirdetői oldal vezetői közül is sokan olvassák. A Mediapiac.com oldalt havonta átlagosan 72.000 egyedi látogató keresi fel, napi hírlevelét 2.600 címzett kapja meg. Ezenfelül a Médiapiac évente két nagykonferenciát szervez: a mintegy 400 főt vonzó tavaszi Médiapiac a média és a marketingkommunikáció aktuális trendjeit foglalja össze. Ősszel a 300 fős Digitália elsősorban a technológiai fejlődésnek a kommunikációs szektorra gyakorolt hatásával és az új lehetőségek hatékony kihasználásával foglalkozik. A megújulás részeként 2018-ban a Médiapiac újabb szakmai rendezvényekkel, workshopokkal bővíti kínálatát.

Miczinkó Katalin a LifeTime Media Sales House élén

Sajtóközlemény
2017. szeptember 25.

Október 1-től Miczinkó Katalin veszi át a dinamikusan növekvő LifeTime Media (LTM) Sales House vezetői feladatait. 

A szakember több, mint 20 éves médiapiaci tapasztalattal rendelkezik. Karrierjét a Magyar Telefonkönyvkiadó értékesítési vezetőjeként kezdte, majd 18 éven át volt a Ringier / Mediaworks Kiadó értékesítési igazgatója, ahol a napilap-, magazin- és online területeken egyaránt felelt a kiadó hirdetési bevételeiért. Ezt követően számos médiapiaci projektet menedzselt az elmúlt évek során.
Katalin feladata lesz a kiszélesedett magazin portfólió menedzselése, illetve emellett az egyre növekvő online portfólió piaci bevezetése is. „Nagy örömmel vállaltam el a feladatot, hiszen nem mindennap adatik meg egy valódi építkezésben részt venni. – mondja Miczinkó Katalin. – Úgy hiszem, hogy a több mint 20 éves tapasztalatommal komolyan hozzá fogok tudni járulni a LifeTime fejlődéséhez és a portfólió megerősítéséhez.”
„A LifeTime Media ugrásszerű fejlődési szakaszon van túl, most a piaci pozíciónk megszilárdítása, illetve az online portfóliónk piaci bevezetése és kiszélesítése lesz a fókuszban – mondta Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője -. Kati ebben lesz segítségünkre.”

***

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban. A Kiadó célja, hogy prémium (AB státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (LAM, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.

A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, a Beauty Forum, a Szezon, az NGTLN magazinok, valamint a www.burda.hu, www.eLitMed.hu, www.szezon.hu, www.ngtln.hu, www.beauty-forum.hu, illetve www.kepmas.hu hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.

A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

Sajtóközlemény
2017. június 14.

Tovább bővül a LifeTime Media Sales House portfóliója: júliustól a nagy múltú Képmás családmagazin értékesítését is átveszik.

„A 15 éves múltra visszatekintő Képmás magazin szinte egyedülálló médiumként éri el a mai Magyarország igényes, művelt polgárait – vallja Molnár-Bánffy Kata, a Képmás 2002. Kft. ügyvezetője. – Egy ilyen értékes kiadvány és a hozzá tartozó weboldal, a kepmas.hu méltán vívta ki a hirdetők és támogatók elismerését. Reményeink szerint egy még szélesebb hirdetői kört is el tudunk majd érni azáltal, hogy a LifeTime Media-t választottuk partnerünknek.”

„Az elmúlt hónapok a dinamikus portfólió-növekedésről szóltak, így a mennyiségi fókusz után lassan áttérhetünk a minőségi fókuszra – mondja Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője. – Szeptemberre szeretnénk egy olyan portfólióval rendelkezni, amely minden szempontból egyedülálló lesz a piacon. A Képmás magazin és a weboldal, a kepmas.hu értékesítése is éppen ebbe az irányba mutat” – tette hozzá.

***

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a több mint 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Literatura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea, a cég korábbi társtulajdonosa és vezetője mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban. A Kiadó célja, hogy prémium (AB státuszú) közönségnek szóló print és online tartalmakat állítson elő és értékesítsen saját kiadásban, illetve külső partnerek számára. Magas elismertségű és hitelességű orvosi lapok és site-ok (Lege Artis Medicinæ, Ideggyógyászati Szemle, eLitMed.hu, stb) megjelentetése mellett a LifeTime Media a partnerei részére tartalom-előállítási/szerkesztési, kiadói (terjesztés, kiadványtervezés, nyomdai kivitelezés), médiafelület-értékesítői (Sales House), rendezvényszervezői és egyéb tanácsadói feladatokat is ellát.

A mintegy három éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek tapasztalatokkal. A LifeTime Media Sales House a saját kiadványok mellett a BBC goodfood, a BBC History, a BBC különszámok, az Amiről az orvos nem mindig beszél, a Burda, a Tropical Magazin, a Világjáró magazin, a FirstClass, a Magyar Fogorvos, az EgészségABC, a BabaKalauz, az IPM, a Családi lap, a Motorrevü, a Chip magazin, a Digitális Fotó, a Szezon, a NGTLN, illetve mostantól a Képmás magazinok hirdetési és szponzori felületeit értékesíti.

Új értékesítési vezetővel és két új magazinnal erősít a LifeTime Media Sales House

Sajtóközlemény
május 4.

Tovább építkezik a LifeTime Media (LTM) Sales House: májustól Horváth Tünde, a Vivaki korábbi média igazgatója tölti be az értékesítési vezetői pozíciót, emellett a portfólió is bővül: érkezik a Szezon és a NGTLN, a Flyerbox Media két, a piacon új, nagy példányszámú magazinja.

Horváth Tünde 20 éves médiapiaci, ügynökségi tapasztalattal a háta mögött csatlakozott a LifeTime Media Sales House-hoz. A bevételek maximalizálása és a hirdető partnerek körének szélesítése mellett feladata lesz a megnövekedett portfolió hirdetési és szponzori felületeit értékesítő csapat szakmai tevékenységének erősítése, az ügynökségi és a hirdetői kapcsolatok színvonalának, minőségének javítása, valamint a portfolióban rejlő lehetőségek minél jobb kiaknázása. „A LifeTime Mediánál egy olyan termékkör jött létre, amelynek olvasói komoly potenciállal rendelkeznek, így kiemelt szerepet kaphatnak az AB státuszú célcsoport elérésében – mondta Horváth Tünde –. Az ügynökségi oldalon és a hirdetői kapcsolatok ápolása terén szerzett tapasztalataimmal szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy ezt a potenciált minél több pénzre válthassuk.”

A Flyerbox Media, a két új magazin, a SZEZON és az NGTLN kiadója egyedi terjesztési koncepcióval indítja el a lapokat: egyelőre a fővárosban 300 egyedileg tervezett, magas társadalmi státuszú, jelentős vásárlóerővel jelentkező közönség által látogatott helyszíneken kihelyezett állványokról lehet ingyenesen elvenni a lapokat. Mindkét magazin 30 ezres példányszámban jelenik meg és mindkét kiadványt az igényes tartalom iránti elkötelezettség jellemzi. A SZEZON a színvonalas belföldi pihenést keresőknek mutatja be Magyarország ismert, vagy elfeledett kincseit; az NGTLN pedig a főváros és környéke lakáskínálatába nyújt betekintést, ad érdekes és értékes információkat, tippeket. Antal Gábor, a Flyerbox ügyvezetője szerint „új termékek bevezetése a hirdetési piacra komoly erőforrásokat igényelne. Biztosak vagyunk abban, hogy a LifeTime Media kapcsolatrendszere, az értékesítők szakmai múltja és háttere révén jelentősen fel tudjuk gyorsítani ezt a folyamatot.”

„A LifeTime Media nagyon intenzív növekedési szakaszon van túl, jelenleg 18 lapból álló portfoliót értékesítünk. Most az a célunk, hogy stabilizáljuk a működésünket és a szervezet bevétele termelő képességét – mondta Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője -. Tünde hatalmas segítség lesz abban, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban menjünk végig ezen az úton” – tette hozzá.

Hatalmas bővülés a LifeTime Media Sales House portfoliójában

Sajtóközlemény
február 15.

Tovább tart a LifeTime Media (LTM) Sales House által képvisel portfolió dinamikus bővülése: a napokban aláírt szerződés alapján az LTM Sales House értékesíti a Mediacity Magyarország Kft. portfoliójának, azaz a CHIP Magazin, a Családi lap, a Digitális Fotó, az IPM és a Motorrevü hirdetési felületeit, továbbá a Daylight Media kiadásában megjelenő ÉLETMÓDI egészség és szépség magazin és az EgészségABC magazin hirdetési felületeit is.

A Mediacity független és hiteles tartalomszolgáltatóként lapjaival a magasabb presztízsű olvasókat, illetve külön a férfi közönséget is célozza. Nagy hagyományokkal rendelkező magazinjaik, mint az IPM és a Családi lap, illetve a tematikus CHIP Magazin, Digitális Fotó és Motorrevü egyaránt óriási potenciált jelentenek a hirdetési piacon.

A Daylight Media egészséggel, életmóddal, stílussal foglalkozó televíziós műsorainak sikereire alapozva alakította print portfólióját: az Életmódi magazin, valamint a háziorvosi rendelőben terjesztett EgészségABC magazin egészségügyi tematikájú cikkeket tartalmaz, kiegészítve prevenciós megoldásokkal, valamint az Életmódi esetében szépségtippekel, divattal, receptekkel, életmód tanácsokkal. „A nyomtatott sajtó piacán egyre nehezebb a tematikus médiumok hirdetési felületeit értékesíteni és ez nem is igazán a mi profilunk – mondta Földi Katalin, a Daylight Media ügyvezetője –, ezért kerestünk és a LifeTime Media személyében találtunk olyan partnert, amely profi színvonalon képes értékesíteni a lapjaink felületét.”

„A Daylight Médiával és Médiacityvel aláírt szerződések révén a LifeTime Media által képviselt fogasztói magazin portfolió 15 lapra bővült – mondta Ruszkai Nóra, a Kiadó Sales House működését is felügyelő társ-ügyvezetője. – Büszkék vagyunk arra, hogy új partnereinknek is köszönhetően független Sales House-ként a nyomtatott média piac egyik legnagyobb, lassan megkerülhetetlen szereplőjévé váltunk.” Kürti István, a kiadó operatív igazgatója hozzátette: „Ez már egy olyan nagyságú és minőségű portfolió, amellyel látványosan és egyben költséghatékony módon lehet elérni az A és B státuszú célcsoportokat, azokat a magas jövedelemmel rendelkező, felsőfokú végzettségű, véleményvezér embereket, akik a változó médiapiacon is a nyomatott sajtót meghatározó információforrásnak tekintik.”

Két új lappal bővül a LifeTime Media Sales House

Sajtóközlemény
november 3.

Októbertől a LifeTime Media Sales House értékesíti a Burda Style trendmagazin hirdetési felületeit – adta hírül az idén nyáron nevet váltott, több mint 25 éves múlttal rendelkező LifeTime kiadó. A Burda – mely meghatározó nemzetközi márkaként az egyik legkedveltebb trend és életmód magazin az aktív, fiatalos nők körében – 66 éve van jelen a nemzetközi magazinpiacon és 28 éve Magyarországon. „Célunk, hogy a mostaninál is nagyobb szeletet hasítsunk ki a magazin számára a hirdetési piacból – mondta Kürti István, a LifeTime operatív igazgatója, aki további tervekről is beszámolt: „Jövő februárban kerül a piacra a Kossuth Kiadó legújabb, angol licensz-magazinja, a kissé provokatív Amiről az orvos nem mindig beszél címet viselő közérthető, tudományos hátterű egészségmagazin, melynek szintén mi fogjuk hirdetési felületeit értékesíteni. Ezen kívül több kiadóval is folynak tárgyalások a további portfólió bővülésről. Jövőre a magazin és online értékesítési piac meghatározó szereplőivé kívánunk válni.”

A LifeTime Sales House jelenleg több mint 10 magazint – többek között a BBC Good Food és BBC History magazinok – értékesítéséért felel. A mintegy két éve működő Sales House 7 értékesítési tanácsadót foglalkoztat, akik média és ügynökségi, print és online területen egyaránt rendelkeznek széles körű tapasztalatokkal.

A LifeTime Media Kft. 2016 júliusában jelentkezett a piacon, a 25 éve az orvosi szaklappiacot meghatározó Litaretura Medica Kiadó utódjaként. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi és egyben ügyvezeti a céget, őket pedig Kürti István – korábbi Sanoma kereskedelmi igazgató – operatív igazgatóként segíti munkájukban.

 

Régi-új szereplők a piacon: LifeTime Media, Ruszkai Nórával, Cserni Tímeával és Kürti Istvánnal az élen

Sajtóközlemény
május 4.

2016. júliusától LifeTime Media Kft. néven és új tulajdonosi struktúrával működik tovább az orvosi szaklappiacot 25 éve meghatározó Literatura Medica Kiadó. Az új elnevezés új törekvéseket és tulajdonosi struktúrát is takar: Cserni Tímea mellett fele arányban Ruszkai Nóra, a Sanoma korábbi vezérigazgató-helyettese fémjelzi a céget és közösen, társ-ügyvezetőkként irányítják. Kürti István  – aki 2001-11 között a Sanoma kereskedelmi igazgatója volt – pedig operatív szinten segíti munkájukat.

A régi-új kiadó terveiben többek között szerepel a továbbra is Literatura Medica brandnév alatt működő orvosi szaklapportfólió bővítése mellett egy jelentős fogyasztói magazin és digitalis portfólió kiépítése, illetve a már évek óta sikeresen működő, jelenleg 12 lapot kezelő sales house tevékenység továbbfejlesztése is.

„90-ben elsőként kezdtünk a piacon, ma szeretnénk a legnagyobbak is lenni” – mondja Cserni Tímea, aki 20 éve vezeti a kiadót és gondozza az orvosi kiadványokat, valamint a B2B nemzetközi kapcsolatokat. – „Hatalmas potenciált látunk továbbra is a szakkiadványokban és az átfogó piacismeret, amellyel rendelkezünk, biztos alapot ad ahhoz, hogy még tovább növekedjünk.”

„Tizenegy év alatt sok mindent kaptam a Sanomától, de leginkább tudást és önbizalmat arra vonatkozóan, hogyan lehet egy sikeres kiadót felépíteni. – halljuk Ruszkai Nórától. –  Hatalmas kihívásnak és izgalmas feladatnak tartom, hogy végre a saját cégünkbe fektethetem ezt a sok magammal hozott muníciót.”

„Bár kívülről úgy tűnhet, hogy egy sales house-t összehozni nem nagy ügy, ugyanakkor kevesen vannak, akik ezt az ügyfelek megelégedésére jól is tudják menedzselni” – hangsúlyozza Kürti István –. „A mi sikerünk a speciális szakértelemmel bíró értékesítési kollégákban és abban a rengeteg tapasztalatban rejlik, amellyel többen is rendelkezünk a csapatban.”